Regulamin





Dane sprzedawcy
Oneness Sp. z o.o.
NIP: 5861885132
Adres: Ul. Władysława IV 46
81-395 Gdynia
§1. Postanowienia ogólne
- Gabinet medycyny naturalnej Oneness, jest przeznaczony jako miejsce w którym można poprawić swoją kondycję fizyczną jak i psychiczną. Na jego terenie obowiązują przepisy zawarte w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Serwisu funkcjonującego pod adresem https://oneness.pl, w tym prawa, obowiązki i warunki odpowiedzialności Usługodawcy i Użytkownika. Regulamin zawiera także informacje, do których przekazania Konsumentowi zobowiązany jest Usługodawca zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Podstawowe definicje:
a) Regulamin: niniejszy Regulamin Serwisu;
b) Sprzedawca lub Usługodawca: Oneness Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Oneness – Medycyna Naturlana. Przy ul. Władysława IV , 81-395 Gdynia, NIP 5861885132, REGON 191422508.
c) Klient lub Użytkownik: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, która nawiąże stosunek prawny ze Sprzedawcą w zakresie działalności Serwisu. Klient lub Użytkownik to także Konsument, jeśli w danej kwestii brak oddzielnych postanowień w stosunku do Konsumenta;
d) Konsument: Klient będący osobą fizyczną dokonującą z Usługodawcą czynności prawnej, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
e) Serwis: platforma informatyczno-informacyjna, dostępna pod adresem https://oneness.pl/karnety-na-masaz/, oferująca dostęp do Usług Elektronicznych, w tym Sklep online;
f)Usługa Elektroniczna – usługa w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2017.1219 t.j. ze zm.), świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Serwisu;
g) Sklep: Usługa elektroniczna, Sklep internetowy, prowadzony przez Usługodawcę pod adresem internetowym https://oneness.pl/masaz-gdynia/, w ramach którego Klient zawiera umowę sprzedaży na odległość, strony są informowane o dokonaniu sprzedaży za pomocą poczty elektronicznej generowanej automatycznie, a wykonanie umowy następuje poza internetem;
h) Konto – Usługa Elektroniczna, oznaczona indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta, Klient uzyskuje dostęp do Produktów oraz gromadzone są informacje o czynnościach w ramach Sklepu;
i) Produkt – karnety na usługi świadczone przez sprzedawcę, produkty znajdujące się w ofercie Sprzedawcy
j) Umowa – umowa na odległość, dotycząca zakupu Produktu;
k) Formularz – skrypt stanowiący środek komunikacji elektronicznej, umożliwiający złożenie Zamówienia w Sklepie lub dokonanie innych czynności w Serwisie;
l) Zamówienie – dyspozycja zakupu Produktu złożona przez Klienta za pomocą środków komunikacji technicznej. - Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej https://oneness.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
- Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.
- Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
– adres poczty elektronicznej: biuro@oneness.pl;
– pod numerem telefonu: +48 667 724 777§2. Produkty
- Produkty stanowią karnety na różnego rodzaju masaże znajdujące się w ofercie Sprzedawcy.
- Szczegółowy opis oferowanych karnetów dostępny jest w Sklepie pod adresem https://oneness.pl/karnety-na-masaz/.
- Karnet jest formą płatności za usługi w Gabinecie medycyny naturalnej Oneness, w Gdyni.
- Karnet można wykorzystać podczas jednej wizyty w salonie, lub kilku wizyt po uprzednim uzgodnieniu tego z obsługą Salonu
- Posiadaczy Karnetów również obowiązuje zasada wcześniejszej rezerwacji zabiegów pod numerem telefonu +48 667 724 777, drogą mailową na adres biuro@oneness.pl lub osobiście.
- Karnet należy okazać w recepcji przed skorzystaniem z zabiegu.
- Karnet nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Nie ma również możliwości wydawania reszty w gotówce z karnetu, który opiewa na kwotę wyższą niż wartość wykorzystanych usług.
- Karnety ważne są przez 365 dni od dnia zakupu.
- Karnet zostaje uznany za zrealizowany w przypadku nie odwołania rezerwacji z 12h wyprzedzeniem.
- Niewykorzystana wartość karnetu nie podlega zwrotowi.
- Karnet można zrealizować codziennie w godzinach otwarcia gabinetu za wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy.
§3. Zakup karnetów – złożenie zamówienia
- Konto – Rejestracja Konta na stronie internetowej Serwisu jest bezpłatna i wymaga następujących działań: Klient powinien wypełnić formularz rejestracji podając określone dane i składając wymagane oświadczenia. Na adres poczty elektronicznej Klienta podany przez niego w procesie rejestracji Konta przesłany zostanie link umożliwiający weryfikację Konta. Logowanie do Konta polega na podaniu loginu oraz hasła ustalonych przez Klienta. Hasło jest poufne i nie powinno być nikomu udostępniane.
- Konto umożliwia Klientowi wprowadzenie lub modyfikację danych, dokonywanie lub sprawdzanie Zamówień oraz przeglądanie historii Zamówień.
- Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Dostęp do Produktów i Korzystanie z Produktów może wymagać posiadania Konta.
- Klient może w każdym czasie zrezygnować z Konta poprzez wybór usunięcia Konta lub przesłanie odpowiedniego żądania do Usługodawcy drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@oneness.pl lub pisemnie na adres: ul. Władysława IV 46, 81-395 Gdynia. Rezygnacja z Konta oznaczać będzie utratę dostępu do Produktów i możliwości korzystania z Produktów, co do których wymagane jest posiadanie Konta.
- Klient w celu zakupu Usługi/karnetów musi wykonać następujące kroki:
- wybraną Usługę należy dodać do koszyka.
- Następnie kupujący wybiera metodę płatności za zamówienie (Operator Płatności: serwis tpay.coml), a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego. Klient zobowiązany jest uiścić całość opłaty za usługę z góry w momencie złożenia zamówienia poprzez kliknięcie w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
- Usługodawca przekaże Klientowi potwierdzenie zawarcia umowy za pośrednictwem wiadomości email.
- Termin realizacji Usługi jest wskazany w treści wybranej specyfikacji usługi.
- Jedyną formą płatności za Usługę jest płatność elektroniczna za pośrednictwem Operatora Płatności,, w zależności od wyboru Kupującego:
- Za pomocą karty płatniczej:
- Przelewem błyskawicznym,
- W przypadku chęci otrzymania Faktury VAT dla firm zarejestrowanych w Polsce kliknij w okienko Chcę otrzymać Fakturę VAT i wypełnij dane do Faktury VAT. Podaj prawidłowe dane i NIP
- Kupujący otrzyma fakturę VAT na swój adres email, jeżeli zaznaczy odpowiednią rubrykę w formularzu zamówienia.
§4. Realizacja zamówienia
- Salony masażu czynne są od Poniedziałku do Piątku w godzinach pracy od 09:00 do 18:00.
- Umawianie wizyt w salonie jest możliwe poprzez kontakt: mailowy, telefoniczny lub sms w godzinach od 09:00 do 18:00.
- W salonie masażu, należy dostosować się do poleceń personelu.
- Klient może zarezerwować termin masażu, jednak rezerwacja traci moc, jeśli klient nie przybędzie na masaż w chwili, kiedy miało nastąpić jego rozpoczęcie. Klient może skorzystać z pozostałej umówionej godziny masażu, jednak uiści kwotę za całkowitą, umówioną jego całość – pełną kwotę umówionego masażu. Personel ma prawo do zmiany godzin umówionego masażu na 24 godziny przed jego realizacją informując o tym klienta drogą wskazaną w karcie klienta tj sms-em, telefonicznie lub e-mailem. Na masaż należy przyjść na 5 min przed godziną realizacji.
- Osoby korzystające z karnetu na masaże w promocyjnej cenie (5x 115zł = 575zł oraz 10x 99zł = 990zł) mogą umowiać się na masaże tylko w dni powszednie, to jest od poniedziałku to piątku. Soboty są wyłączone.
- Na czas masażu należy wyłączyć telefony komórkowe.
- Salon masażu nie przechowuję jak również nie bierze odpowiedzialności za rzeczy osobiste klienta.
- Personel zastrzega sobie prawo do przerwania masażu jeśli spotka się z niewłaściwym zachowaniem klienta. Wniesiona opłata nie zostanie zwrócona, jeśli złe zachowanie jest ze strony klienta.
§5. Przeciwwskazania i ograniczenia
- Z usług masażu mogą korzystać osoby pełnoletnie lub osoby niepełnoletnie do 12 roku życia, wyłącznie pod opieką dorosłych a osoby niepełnoletnie w wieku 13-17 lat, samodzielnie za pisemną zgodą rodziców.
- Zabiegi masażu są niedostępne dla: osób w stanie zażycia alkoholu lub narkotyków, kobiet w wysokiej ciąży oraz osób z przeciwwskazaniami do wykonywania masaży o których mowa w załączniku do niniejszego Regulaminu.
- Przed rozpoczęciem masażu klient zobowiązany jest:
- poinformować personel czy nie zachodzą okoliczności wykluczające udział klienta w zabiegu, o którym mowa w Regulaminie
- poinformować personel o swojej aktualności fizycznej i psychicznej oraz stanie zdrowia, celem dostosowania techniki masażu, ograniczenia jego intensywności, pominięcia niektórych partii ciała, lub podjęciu decyzji o całkowitej rezygnacji z realizacji masażu spowodowanej złą kondycją zdrowotną klienta
- okazać ewentualne skierowania od lekarza.
- Przeciwwskazania do wykonywania masażu:
- stan podwyższonej temperatury, powyżej 38 stopni
- silne osłabienie organizmu
- zaburzenia krzepnięcia krwi
- ostre stany zapalane (np. żył, stawów, ścięgien, jelit, nerek, opon mózgowych)
- choroby zakaźne oraz wirusowe
- rany otwarte oraz intensywne otarcia naskórka
- choroby serca i układu krążenia
- pierwsze dni stanu pourazowego (skręcenie, stłuczenie, naderwane mięśnie i ścięgna), złamania i świeże zrosty choroby układu nerwowego (epilepsja, udar, wylew, rwa kulszowa)
- wszelkie choroby i urazy kręgosłupa
- choroby kości – zaawansowana osteoporoza
- zmiany skórne, choroby skóry w tym grzybice i zakażenia bakteryjne
- cukrzyca niewyrównana, gruźlica
- uszkodzenie móżdżku oraz zespół ogona końskiego
- przerwanie ciągłości naskórka
- zwłóknienie mięśni, operowane skoliozy
- zakaz osobom ze złamaniami zaopatrzonego płytami metalowymi lub wkrętami
- menstruacja, ostatni trymestr ciąży
§5. Odstąpienie od Umowy
- Odstąpienie od Umowy przez Usługodawcę lub Klienta będącego przedsiębiorcą może nastąpić na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego.
- Do realizacji uprawnień, niezbędne jest, aby Konsument poinformował Usługodawcę o odstąpieniu od umowy w drodze oświadczenia. Oświadczenie może być przykładowo wysłane drogą elektroniczną, pocztą, faksem na adres Usługodawcy.
- Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość wystarczy wysłanie oświadczenia przez Konsumenta przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Usługodawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrot płatności jest dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument.
§6. Reklamacja
- W przypadku nienależytego lub niewykonania usług objętych niniejszym regulaminem, Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji.
- Reklamacja klienta powinna być przesłana w formie wiadomości elektronicznej na adres email: biuro@oneness.pl, lub korespondencyjnie, na adres biura obsługi klienta Usługodawcy: Oneness Bat-Erdene, ul. Władysława IV 46 Gdynia 81-395
- Reklamacja powinna określać:
- Wskazanie danych klienta umożliwiających jego identyfikację,
- Określenie usługi oraz zarzuty klienta wobec zamówionej usługi,
- Ewentualne żądanie klienta powiązane z postępowaniem reklamacyjnym.
- Jeżeli przesłana przez Klienta reklamacja nie będzie zawierać elementów określonych w treści powyżej, Klient zostanie wezwany do uzupełnienia jej braków. Okres uzupełnienia braków reklamacji nie jest wliczany do terminu rozpatrzenia reklamacji przez Usługobiorcę.
- Termin rozpatrzenia reklamacji przez Usługobiorcę wynosić będzie 30 dni od daty otrzymania wiadomości od Klienta. W przypadku reklamacji złożonej przez Konsumenta, dotyczącej usług polegających na sprzedaży rzeczy lub wykonaniu dzieła w rozumieniu Kodeksu cywilnego reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej otrzymania.
- Warunkiem wystąpienia z roszczeniem przeciwko Usługodawcy przez Klienta będzie wyczerpanie drogi postępowania reklamacyjnego. Zdania poprzedzającego nie stosuje się do Klienta, który jest Konsumentem.
§7. Pozasądowe sposoby dochodzenia roszczeń – konsument
- Klient, będący równocześnie Konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego,
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego,
- Szczegołowe informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument może znaleźć pod adresem: http://www.uokik.gov.pl. a także na platformie ec.europa.eu/consumers/odr.